Sedang Bulan pun menunggu ditegur-KLIA

Posted: August 30, 2013 in KLIA

image

Tahniah. Akhir-nya aku sudah tahu perjalanan apakah yang paling lebih dari manusia lain-nya. Tahniah pada diri. Tahniah. Tahniah. Perjalanan yang paling lebih adalah ke bulan!

Yup ke bulan. Untuk ke bulan. Tidak mustahil. Walaupun tiada penerbangan terus ke bulan. Sedangkan air asia sekitar asia. Baru2 ini sahaja tambah penerbangan ke UK. MAS pula? Sama. Tiada penerbangan terus. KLM, yup. Itu pun sama. Pendek kata tiada. Tapi kenapa masih tidak mustahil. Kerana di dalam dunia ini tiada yang mustahil. Paradoks!

Begini. Untuk sampai ke bulan pertama saya perlu siapkan diri. Beli pakaian angkasawan dan tong udara mungkin. Atau lebih murah beli tong udara. Naik ke bulan hanya pakai tshirt puisi jadi senjata, seluar khakis coklat dan kasut zara. Tapi bagaimana pula kesan kulit pada ruang vakum di angkasa sana ye? Bagaimana. Bagaimana? Kena kaji lagi ini. Ok ini sahaja. Selepas saya buat beberapa kajian saya akan kembali semula.

Ouh lula mahu beritahu, semalam hantar adik ke australian, kelmarin hantar akak ke sarawak. KLIA. Dan saya masih belum berkesempatan mengambil gambar kapal terbang masuk dalam botol. Saat saya memandu pulang ke rumah. Berangan saya bahwa telah terbang ke australia. Sampai sahaja di rumah. Buka youtube, Australia. Lihat2 video. Dan hempaskan badan. Mata renung kipas. Tertidur.

Moga mimpi sampai ke Australia.

Eh silap!

Moga mimpi sampai ke BULAN!!!!

Leave a Reply

